Påskmys, nja...

Så mycket påskmys har det inte varit. Jo, just nu är Anders, Robert , Magnus o Linda här och äter glass och chokladsås! DET är mysigt. Magnus o Linda har varit på turne uppåt landet idag och Anders, maken o jag har varit i Holma och tokrivit( mest Anders då..) köket och sovrummet. Det var tvunget, då en liten gullig myrkoloni bosatt sig i ett hörn i vaskskåpet. Dom var lite fler än vi trodde.....!
Vi har länge pratat om att slå ner väggen där och det var ju läge för det nu. I morgon blir det eldning av all skiten vi rivit ut!
Men SÅÅÅ mycket grejor vi samlat därute! Milde tid om man skall flytta härifrån nån gång? Vågar inte tänka på det just nu.
Robert kom i eftermiddags och vi har ätit plommonspäckad grishals med selleri och morotssås, Det var det första jag hittade i frysen när vi kom hem, så det fick det bli. Får väl koka ett gäng ägg tills i morgon så vi känner lite Påsk. Känns inte riktigt ok att grilla i brasan som kommer att aveldas, så vi satsar nog på nån "innemat".

Nu är det till att hoppas på en god sömn så att vi kan ta oss an morgondagen med tillförsikt!

Duktig i veckan: Samtidigt som jag sökte efter Anders betyg som han trodde fanns här, (det gjorde de inte) så har jag sorterat och slängt en massa gamla papper och annan skit. Har också limmat lådorna på en gammal byrå som hängt på trekvart i måååånga år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0