Så där ja........

Välkomna till min blogg!
Ivrigt påhejad av söner och barnbarnet,  så är jag äntligen av med alla motvallskänslor att själv blogga. Det har istället blivit ett gryende behov faktiskt. Naturligtvis lite beroende på att jag hastigt och mindre lustigt blev arbetslös, och har svårt att organisera den tid som plötsligt blivit över. Vet ju att det är så, att det faktiskt blir mer gjort hemma trots att man har ett jobb att utföra på dagen. Största engagemanget nu är att hålla Af och fackföreningen medvetna om att en gammal, lite mer än halvskruttig kärring trots allt faktiskt vill jobba tiden ut så att säga! Mera om detta kommer säkert framöver. Här kommer jag förmodligen också häva ur mig allt annat som jag funderar över och inte har någon i närheten att ventilera med. Blir också bättre med presentationen framöver men jag kan ju inte förta mig såhär med en gång.
Tack för titten så länge...

Kommentarer
Postat av: Anders O

Såja! Nu jäklar!

2009-02-08 @ 19:50:25
URL: http://whypoc,blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0