Å så var det höst....

9 juni å så ska man gå å frysa! I och för sig inget ovanligt tror jag . Det ovanliga är väl att det var 25+ i April! Det var under 0 häromnatten och när det blir så konstigt så det känns lite som nån stjäl dagar ifrån en liksom! Jag är ingen värmeälskare, men minst 15 vill jag ha i alla fall! Inte hagel som ligger kvar i dygn vid denna tiden på året!
Hade i alla fall fint väder när vi var på Countryfestivalen i Karlshamn den 30 maj! Sönerna bjöd och det var en mycket trevlig dag. Anders kompis Martin spelade i ett band som var riktigt, riktigt bra!
Hemma har det mest varit "husrivejobb" och kommer väl så förbli i sommar eller ja hoppas ju det blir lite uppbyggnad också! Skönt att man river i hus där man inte bor, det är lite enklare då. När vi flyttat ut alla grejor i Holma så förstår vi ändå nte riktigt var de kommit ifrån! Där var MASSOR! Visserligen övertog vi det som det stod, men ändå.....! Får väl ordna loppis nån gång i sommar - det har jag aldrig gjort förut! Kan kanske vara kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0