Huvudbry...

Ja, förutom den där pärmen som jag fortfarande inte hittat och - nu tror jag på spöken på allvar. Finns inte så många mer ställen att leta på alltså...!
Men det är inte bara det! Under lettiden så påminns man ju hela tiden i radio om melodifestivalsfinalen på lördag och jag har medvetet inte skrivit nåt om andra chansen. Hade inte så mycket att säga om den faktiskt, för den var väl ganska given för min del.  Med undantag av internationella juryns låt då förstås, men den låg väl på deras tredje plats eller nåt och då fanns det ju mycket bättre låtar bland de redan utslagna, tycker jag. 
Men så kommer jag på mig själv med att , trots frustrationen över pärmen, faktiskt ha gått och nynnat på en "melodifestivallåt" hela dan och det är inte någon av finallåtarna, å inte nån av de andra deltagande låtarna heller utan det låter  " Tingeling, tingeling......"   
Milde tid alltså, jag mår nog sämre än jag trott! Är det arbetslösheten, ovissheten om framtiden (som ju egentligen ligger bakom mig) eller är det den förbannade pärmen? Huvudvärk har jag också och yr i bollen. Får nog gå ut en sväng och se om det hjälper med extra syreintag.
Tingeling, Tingeling, jag fattar ingenting.....

Kommentarer
Postat av: Anna

"Tingeling, tingeling - Bodil fixar allting..." Det löser sig nog med både pärm och arbetslöshet ska du se. Det har det ju liksom gjort förut...

Kram!

2009-03-12 @ 02:24:11
URL: http://annalilla.blogspot.com
Postat av: Bodil

Tack för supporten!

Kram tebaks!

2009-03-12 @ 14:37:48
URL: http://kollabolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0