Avlagd....

Nä, inte riktigt, men det är tydligen så att när jag blir mindre disponibel för uteliv, så blir lusten att skriva större. Naturligtvis påverkar det att hösten närmar sig. Min höst börjar när månaden har två siffror! Trevligare än att tycka sommaren är slut när skolorna börjar!
Tycker inte om detta året. Mycket "lessensaker" har hänt. Min älskade bror gick hastigt bort i januari. Flera goda vänner är sjuka och själv haltar jag fram med en höft som protesterar. Det börjar kännas svårt att planera framåt - inte lönt liksom...
Så får jag ta mig själv i kragen, eller så gör nån annan klok person det! Min mor var 93 år när hon hastigt gick bort och var planerande in i det sista. Vilken tråksissa jag är, som har så mycket ogjort och inte kan få tummarna loss! Alltså skärpning nu!!

Kommentarer
Postat av: Anders

Aldrig försent, snedsteg på vägen visar på erfarenheter om något man har lämnat bakom sig och att göra saker annorlunda är att göra det på ett annat vis än förut. :) pussokram

2011-09-24 @ 11:09:11
Postat av: Bodil

Ja, faktum är ju att jag har aldrig haft så mycket erfarenhet som min senaste dag!

2011-09-25 @ 23:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0